پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
مجله دانلود روز (5)
نوشته شده در چهار شنبه 20 مهر 1390
بازدید : 1233
نویسنده : منو تو

.:: دانلود پلاگین قدرتمند رندرینگ V-ray برای 3Ds Max

ورژن های 9 , 2008, 2009, 2011, 2012 - 64 بیتی ::.

این پلاگین یکی از کاربردی ترین پلاگین ها برای تری دی مکس است که به تازگی نسخه قابل استفاده در ۳ds max 2012 آن شده است. با استفاده از این نرم افزار بدون اینکه نیاز باشد اطلاعات زیادی از نحوه عمل موتور رندر وی ری بدانید می توانید صحنه های بسیار جالب و زیبایی را رندر کنید. نرم افزار 3Ds Max نرم افزاری قدرتمند گرافیکی و 3 بعدی است که با قابلیت ساخت مدلهای سه بعدی ، متحرکسازی و رندر آن را متمایز از نرم افزار های دیگر کرده است. این نرم افزار ابتدا در محیط DOS توسط گروه yost ساخته شد و کمپانی autodesk آن را تکثیر کرد پس از انتشار نسخه 4 نرم افزار، این محصول برای محیط windows باز نویسی و با نام 3D studio Max روانه بازار شد.
از جمله توانایی های دیگر این نرم افزار قابلیت متحرک سازی آن میباشد که این محصول را تبدیل به یکی از قدرتمند ترین نرم افزار های ساخت محصولات بصری در زمینه ساخت انیمیشن و تیزر های تبلیغاتی کرده است . همچنین این محصول دارای plugin های متعدد و قدرتمندی میباشد که در صنعت جلوه های ویژه سینمایی مورد استفاده قرار میگیرد. یکی از ویژگی های بارز دیگر این مجموعه سازگاری و تعامل با اکثر پلاگین های رایج می باشد که این برنامه را کاملا منحصر به فرد کرده است . یکی از این پلاگین ها ، پلاگین قدرتمند رندرینگ V-ray می باشد. امیدواریم از دانلود این نرم افزار رندرینگ گرافیکی از سایت دانلود رایگان لذت ببرید.

 

دانلود پلاگین قدرتمند رندرینگ V-ray برای 3Ds Max ورژن های 9 , 2008, 2009, 2011, 2012  64 بیتی

با استفاده از این پلاگین و نرم افزار تری دی مکس شما قادر خواهید بود از ویژگی های زیر بهرمند شوید:
مدل سازی و ساخت جلوه های انیمیشنی پیشرفته
انجام رندر تکرار شونده با قدرت و کیفیت بالا
دارا بودن Material و نقشه های جدید
ابزار جدید mapping برای خلق اشکال هندسی پیچیده
امکانات نورپردازی جدید و قدرتمند
ایجاد و کار با سایه ها به صورت پیشرفته
بهبود رابط کاربری و محیط نرم افزار در این نسخه
وی ری موتور رندرینگ تری دی مکس می باشد.

این پلاگین دارای ویژگی بارز زیر می باشد:
VRayCarPaintMtl : ایجاد سایه ها در لایه های مختلف
VRayLightSelect : ایجاد نور و افکت های منحصر به فرد در لایه ها
VRayMultiSubTex : استفاده از ابزارهای مختلف در شی گرایی
این پلاگین برای سیستم های 64 بیتی سازگاری دارد.

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید

 

 

.:: Ultra Nitro Racers 1.14 PC Game - بازی ماشین مسابقات نیترو افراطی ::.

بار دیگر سایت نرم افزار دانلود بازی رایگان یک بازی کامپیوتری مسابقه ماشین سه بعدی 3D را معرفی کرده است. مسابقات دیوانه وار که برای برنده شدن نیاز به نیترو دارد تنها کافیست ماشین خود را روشن کنید و با زدن دکمه نیترو سرعت باور نکردنی به دست آوردید. با بردن در هر مسابقه و گرفتن امتیاز بیشتر ماشین های پرسرعت و قدرتمند تری برای شما باز خواهد شد.
بسته به نوع جاده و خودرو مورد استفاده سرعت بالا غیر عملی به نظر میرسد اما به لطف نیترو ماشین به راحتی می توانید به سرعتی معادل 200 کیلومتر در ساعت برسید. این بازی کم حجم با امکان سه بعدی یک سرگرمی فوق العاده به شمار میرود. از ویژگی های بارز نسخه جدید بازی میتوان به فیزیک جدید ماشین ها، حالت های جدید بازی، حالت زمان که با بهترین نتیجه ماشین شبه را خواهید برد و غیره ...

 

Ultra Nitro Racers 1.14 - بازی ماشین مسابقات نیترو افراطی

 

حداقل سیستم مورد نیاز برای بهترین اجرای بازی
ویندوز: 2000, 98, XP, WinVista,WinVista x64,Win7 x32,Win7 x64
پردازنده: CPU Pentium 1500 MHz
رم: 512 مگابایت
کارت گرافیک: 64MB

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید

 

 

.:: Middle East Architect Magazine June 2011 -

مجله معماری خاورمیانه نسخه ژوئن 2011 ::.

مجله معماری خاورمیانه مجله ای ماهیانه هست که اخبار ،اطلاعات،تجزیه و تحلیل و بینش های استراتژیک معماران فعال منطقه GCC را شامل می شود. GCC در اصطلاح به معنی شورای همکاری خلیج فارس می باشد. از آنجایی که اکثر کشور های منطقه خلیج فارس اسلامی هستند. لذا داشتن چنین مجله ای که به سبک و معماری اسلامی بپردازد بسیار جذاب خواهد بود. این نشریه به منظور افزایش اطلاعات عمومی در زمینه معماری منتشر می شود و علاوه بر معماران و مهندسان عمران افرادی که دوست دار خانه و خانه سازی هستند نیز توصیه می شود. یکی از نقاط قوت این مجله القای طرح های الهام بخش هست که هر بیننده ای را جذب خود می کند. در ادامه شما در این مجله با مهندسان و معماران به نام منطقه و شرکت های معتبر منطقه که در زمینه معماری صاحب سبک هستند آشنا خواهید شد.

 

این مجله برای پیگیری آخرین تحولات ساختمان در دنیا نیز بسیار کاربردی خواهد بود. توسعه دهندگان،معماران ،دانشجویان و اساتید عمران و معماری از مشتریان پرو پا قرص این مجله معتبر هستند. زبان این مجله انگلیسی و دارای 68 صفحه میباشد. این مجله الکترونیکی رایگان با فرمت PDF و با حجم 36 مگابایت آماده استفاده شما میباشد. برای اجرای فایلهای PDF نیاز به برنامه Adobe Acrobat یا هر نرم افزاری دیگری که بتواند فایل های PDF را بخواند خواهید داشت .این مجله نسخه June 2011 می باشد. امیدواریم از دانلود این مجله از سایت دانلود رایگان لذت ببرید.

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید

 

.:: WebUser Magazine June 2011 - مجله وب یوزر نسخه ژوئن 2011 ::.

مشهورترین مجله اینترنتی در انگلیس مجله رایگان WebUser می باشد که به بررسی دنیای عظیم کامپیوتر و اینترنت می پردازد. این مجله به مواردی از قبیل: اخبار تکنولوژی,بررسی وب سایت,نرم افزار رایگان,امنیت اینترنت و پهنای باند و ... می پردازد.

 

WebUser Magazine June 2011 - مجله وب یوزر نسخه ژوئن 2011 - مجله, مجله رایگان, دانلود مجله, دانلود مجله رایگان, دانلود مگزین, دانلود مجله الکترونیکی, مجله الکترونیکی رایگان, مجله pdf, ایبوک مجله, دانلود magazine, دانلود رایگان magazine

WebUser مجله ای برای كاربران وب و اینترنت است كه صرفاً به فوت‌و‌فن‌های سیر و سیاحت در وب می‌پردازد و پر از نكته‌ها و راهنمایی‌هایی است كه میزان بهره‌وری خوانندگانش را افزایش داده و آنان را با جدیدترین محصولات و تولیداتی كه در این مقوله منتشر می‌شوند، آشنا می‌سازد. زبان این مجله انگلیسی میباشد. این مجمله با فرمت PDF آماده استفاده شما میباشد. برای اجرای فایلهای PDF نیاز به برنامه Adobe Acrobat یا نرم افزار های مشابه خواهید داشت . این مجله نسخه June 2011 می باشد. امیدواریم از دانلود لذت ببرید.

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید

 

.:: AVS Audio Converter 7.0.2.479 + Portable -

نرم افزار تبدیلگر فایل های صوتی + پرتابل ::.

نرم افزار تبدیلگر فایل های صوتی AVS Audio Converter برای تبدیل فرمت، ساخت رینگتون و ... به شما کمک خواهد کرد. می توانید بین فرمت هایی مانند MP3, FLAC, OGG, AAC, M4A, M4B, M4R, AMR, WMA, VOX برای کار خود یکی را انتخاب کنید. از روش دسته ای برای تبدیل و کار بر روی چندین فایل به صورت همزمان استفاده کنید. تصحیح فرکانس ، تعداد زیاد کانال ها ، تعداد ضربه در هر دقیقه و دیگر پارامترها را می توانید توسط این نرم افزار قبل از تبدیل فرمت انتخاب کنید. امیدوارم از دانلود این نرم افزار رایگان لذت ببرید.

AVS Audio Converter 7.0.2.479 + Portable - نرم افزار تبدیلگر فایل های صوتی + پرتابل

امکانات اصلی نرم افزار AVS Audio Converter 7:
تبدیل فرمت بین تمامی فرمت های محبوب مانند MP3, WMA, WAV, M4A, AMR, OGG, FLAC, MP2 و غیره.فایل های APE خود را مدیریت کنید و آنها را به فرمت های محبوب صوتی کد گذاری کنید.
استخراج صوت از تصویر : فایل صوتی خود را از ویدئو انتخاب و آن را استخراج کنید. این نرم افزار با پشتیبانی از فرمت هایی مانند DVD, MPEG, MP4, AVI, DIVX, MOV, WMV, VOB, 3GP, RM, QT, FLV و ... یک نرم افزار کامل به شمار می آید.
تبدیل به فرمت M4B : فایل های صوتی خود را بسیار ساده به فرمت M4B تبدیل کنید.آنها را در قسمت های مختلفی تقسیم بندی کرده و به آن بوکمارک اضافه کنید.قبل از تبدیل کردن سطح کیفیت صوت را تعیین کنید.در نهایت می توانید فایل های صوتی خود را برای iPhone و iPad مهیا کنید.
ساخت ringtone برای آیفون : همچنین می توانید فایل های صوتی خود را به فرمت M4R مخصوص گوشی آیفون ذخیره کنید.
ویرایش فایل های صوتی : پاک کردن ، حذف کردن قسمت های ، ترکیب فایل ها و انتخاب افکت های بی نظیر به راحتی توسط این نرم افزار امکان پذیر خواهد بود. می توانید اطلاعات متنی اضافی خود را در فایل ویرایش کنید.

لیست مشخصات برنامه AVS Audio Converter 7.0.2.479 به همراه نسخه پرتابل :
تبدیل فایل های صوتی بسیار قدرتمند
ساخت و ویرایش کتاب های صوتی در فرمت های M4B و MP3
تقسیم فایل های صوتی توسط نشانگر ها یا ترکیب آنها در یک فایل منفرد
تصحیح فرکانس ، کانال های متعدد و دیگر پارامترها را قبل از تبدیل فایل انتخاب کنید
انتخاب دقیق پارامترها برای Mp3 و OGG
انتخاب مکان فایل خروجی
نمایش تصویری پروسه ی تبدیل فرمت
اجرای فایل های بعد از تبدیل فرمت برای تشخیص کیفیت آن
اضافه کردن اطلاعاتی مانند عنوان ، نام هنرمند، آلبوم و ... در فایل صوتی

فایل های صوتی ورودی :
MP3, MPEG3, WMA, WAV, M4A, M4B, M4R, AAC, AMR, AWB, OGG, MP1, AC3, MP2, FLAC, AIFF, AIF, AIFC, AU, VOX, MPC, MP+, MKA, RAW, PCM, GSM, AVI, IVF, DIV, DIVX, MTV, AMV, MPG, MPEG, MOD, MPE, MVV, M2V, WMV, ASF, DVR-MS, DAT, IFO, VOB, VRO, M2TS, M2T, MTS, TOD, TS, TP, DV, MKV, OGM, OGV, OGA, OGX, RM, RMVB, RAM, IVR, MOV, QT, M4V, MP4, 3GP2, 3GPP, 3GP, 3G2, FLV, SWF, MID, MIDI, KAR, APE, QCP, MPA, RA

فایل های صوتی خروجی :
MP3, WMA, WAV, M4A, M4B, M4R, AAC, AMR, AWB, OGG, MP2, FLAC

 

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید

 

.:: AVS Audio Editor 7.0.2.418 Portable -

نرم افزار ویرایشگر فایل های صوتی پرتابل ::.

توسط AVS Audio Editor 7 نرم افزار قدرتمند به سادگی می توانید فایل های صوتی خود را ویرایش کنید. برش دهید ، تقسیم کنید، بچسبانید، ضبط کنید و افکتهای مختلف روی آن قرار دهید. همچنین می توانید فایل های خروجی را به تمام فرمت های محبوب صوتی ذخیره کنید.
برش، ترکیب، پاک کردن، میکس، حذف کردن قسمت ها ، تقسیم و ... را در این نرم افزار خواهید داشت. از Timeline نرم افزار برای نهایت دقت و صحت انجام کار استفاده کنید. همچنین فایل های صوتی چند کاناله نیز توسط این نرم افزار پشتیبانی می شوند. بیش از 20 افکت و فیلتر داخلی شامل افکت تاخیر، افزایش سرعت ، هم سرایی ، برعکس کردن و ... در این نرم افزار تعبیه شده است. پشتیبانی کامل از افکت های VST و فیلترهای DirectX از ویژگی های منحصر به فرد این نرم افزار است.

AVS Audio Editor 7.0.2.418 Portable - نرم افزار ویرایشگر فایل های صوتی

 

با فیلترهای مخصوص این کار، صداهایی مانند وز وز ، صدای تماشاچیان فوتبال و خس خس و ... را از فایل صوتی خود بردارید. می توانید چندین ترک صوتی را با هم ترکیب کنید، افکت های مختلف روی آن قرار دهید و در فرمت های محبوب خود آن را ذخیره کنید.همچنین می توانید صدای خودتان را وقتی آهنگ در حال پخش شدن است ، روی آن ضبط کنید.
AVS Audio Editor 7.0.2.418 با آخرین نسخه ی این ویندوز نیز سازگار است. توسط این برنامه صدا را ویدئوی خود جدا کنید و آن را روی کامپیوتر یا هارد خارجی ضبط کنید. قادر خواهید بود یک افکت را تنظیمات خاص را روی چندین فایل صوتی به صورت همزمان قرار دهید. صداهای ضبط شده ی خود را ویرایش کرده ، افکت روی آن بگذارید و در فایل های صوتی مجزا ضبط کنید. همچنین می توانید فایل های صوتی خود را به فرمت M4R مخصوص گوشی آیفون ذخیره کنید. دارای پنل های زیبا می باشد و می توانید امکاناتی که زیاد از آنها استفاده می کنید را وارد پنل کار خود کنید. امیدواریم از دانلود نرم افزار مالتی مدیای ویرایشگر فایل های صوتی از سایت نرم افزاری دانلود رایگان لذت ببرید. همچنین این نرم افزار به صورت Portable است و نیازی به نصب ندارد.

فرمت های پشتیبانی شده توسط نرم افزار AVS Audio Editor 7.0.2.418 (ورودی) :
MP3, WMA, WAV, M4A, M4R, AAC, AMR, OGG, MP2, FLAC, AIFF, AU, AVI, IVF, DIV, DIVX, MTV, AMV, MPG, MPEG, MOD, MPE, MVV, M2V, WMV, ASF, DVR-MS, DAT, IFO, VOB, VRO, M2TS, M2T, MTS, TOD, TS, TP, DV, MKV, OGM, OGV, OGA, OGX, RM, RMVB, RAM, IVR, MOV, QT, M4V, MP4, 3GP2, 3GPP, 3GP, 3G2, FLV, SWF

فرمت های پشتیبانی شده توسط نرم افزار AVS Audio Editor 7.0.2.418 ( خروجی) :

MP3, WMA, WAV, M4A, M4R, AAC, AMR, OGG, MP2, FLAC, AIFF, AU, AVI, IVF, DIV, DIVX, MPG, MPEG, MOD, MPE, MVV, MTS, TOD, MOV, QT, M4V, MP4, 3GP2, 3GPP, 3GP, 3G2, FLV

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید

 



:: موضوعات مرتبط: دانش و فناوری , دانلود , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , دانلود بهترینها ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: